sobota 4. apríla 2009

O číslach

Odoslala som životopis ďalšej spoločnosti. Včera ma zaujala zaujala reklama od google. Bola to ponuka pre programátorov. Škoda, že nemám vzťah k číslam. Tá reklama bola príjemná . Dôverovala som jej. Aj reklamné texty majú svoju hodnotu. Dátumy si nemusím pamätať, pretože sa vždy dajú nájsť. Nemyslím na to aký je deň , ani koľko je hodín. Jednochucho žijem a pracujem. Keď čítam, nesútreďujem sa zapamätať si text, skôr to čo hovorí, teda jeho význam. Je to ako čítať medzi riadkami. Ale rada citujem autorov. Slová autorov sú niekedy tak dôležité, že sa musia citovať. Inak by sa mohol zmeniť ich význam. Mohlo by to zmeniť myšlienku autora. Ale nie všetky myšlienky stoja za to aby sa citovali.