…k
čomu to vlastne je? ...ja som spokojný, nemám žiadne problémy.... nemám
čas....aj tak sa nič nezmení. Toto sú prvé slová, ktoré mnohokrát počuť
po oslovení zákazníka.
Čo vlastne prieskum trhu je?
Prieskum, je položenie otázok spotrebiteľom prostredníctvom ankety.
Anketa nie je skúškou vedomostí.
Nemusíte si nič pamätať, iba povedať to, čo sa vám pri otázke prvé vybaví v mysli.
Položené otázky, sa zdajú byť rovnaké?
Aj na základe zdanlivo rovnakých otázok, odborníci dokážu odstrániť chyby výrobkov, a služieb.
Prieskum
je snaha firiem, urobiť ľuďom život ľahší, pohodlneší, bezstarostnejší a krajší.
Stačí iba 15 min. času a ochoty vysloviť svoj názor na používanie služieb a produktov
Ak nemáte práve čas, stačí ak si hovor preplánujete tak ako to vyhovuje vám.
Odpovedať na otázky v telefonickej ankete, je vlastne mať možnosť zmeniť niečo k lepšiemu a podľa vašich predstáv.
Prečo o tejto téme píšem?
Veľa ľudí sa sťažuje, že ich názory nikoho nezaujímajú a keď aj hovoria, nikto ich nepočúva.
Anketa im umožní aby ich skúsenosti a názory niekto akceptoval.
Dnešná spoločnosť dáva ľuďom anketu ako nástroj na akceptovanie skúseností a názorov každého človeka.
Anketa umožní že práve vy , vaša skúsenosť, váš názor, môže niečo zmeniť.
26.09.2011 v Bratislave, Mária Malaníková
.